Lema

TOTS FEM ESCOLA

miércoles, 2 de mayo de 2012

Projectes de Direcciò

Després d'acabar-se el plaç de presentaciò de projectes de direcció, vos informem que s'han presentat els dos projectes que hem comentat en un post anterior.

L'Ampa ha parlat en les dos candidatures i hem rebut el permís de penjar els dos projectes a aquest mitjà, de forma que tots pugam vore les propostes i criteris reflectits als projectes.

Projecte Cristina Barat

Projecte Mercé Núñez

També informar-vos, que la comissió de selecció del projecte de direcció, ja a començat a conformar-se, ja que hui en Consell Escolar extraordinari s'ha elegit als membres d'aquesta comissió del sector no docent, i han sigut elegits 3 mares i pares i la psicòloga del centre; i que s'arribarà a la seua constitució el proper divendres, amb l'elecció del profesorat que vol pertanyer a aquesta comissió.

Seguirem informant.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

En el consejo escolar Han informado de un cambio en los componentes del proyecto de Merce se puede saber quién esta ahora en el puesto de secretario

Ampa CEIP nº10 Torrent dijo...

No recuerdo el nombre exacto, ni de donde viene. ya que fue Almudena (miembro del consejo escolar y miembro de la candidatura de Mercé) quien leyó un escrito de esta, anunciando que había habido un cambio en su equipo y que se trata de una profesora que está ejerciendo en Alicante, que ha solicitado la plaza en nuestro centro y le ha sido concedida. La titular del Proyecto, Mercé, la conoce, y nos ha comunicado mediante ese escrito al consejo escolar, que tras hablar con ella, esta ha accedido a estar en él como secretaria.